söndag 12 juni 2011

bergsätrautställning.



hej folk,
nu blir det utställning på lidingö igen!

jag visar lite foton från lidingö och bergsätra-området, där jag har bott de senaste 2 åren. alla foton är till salu för en billig penning.
martin josefsson ställer också ut målningar.

det öppnar torsdagen den 16 juni, kl 16-20
samt är också öppet lördag 18 och söndag 19 juni, kl 11-17

adressen är granitvägen 1,
ta tunnelbanan till ropsten, sedan lidingöbanan till AGA.
därefter följer en 5 minuters promenad; över övergångsstället mot den gula konstiga byggnaden, sedan rakt fram på vägen till ni kommer till en brant trappa. gå uppför trappan och så hittar ni lokalen där uppe.

mycket välkomna!


2 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir en riktig trevlig utsällning och att du får sålt lite bilder :) Dessvärre kan jag inte komma utan jag får fortsätta att njuta av dina bilder och texter här på bloggen

    SvaraRadera
  2. tack matilda! har väl inga större förhoppningar på att få något sålt(jag är inte så bra som affärskvinna;), men det blir kul att visa upp lite foton!

    SvaraRadera